Hos farmor (Anna)

Ikväll efter jobbet var jag, mamma och pappa på fika hos farmor (de fikade, jag drack lightläsk).

image529
Farmorn.

image530
Pappa har faktiskt ett fotoleende som han har övat upp framför spegeln. Om det är särskilt bra får ni avgöra själva.

image531
Nej, mamma var inte full, hon har bara väldigt svårt för att bli bra på kort. Om hon provar att inte säga "hej" till kameran kanske det går bättre...

På jobbet hände inget särskilt. Det var som vanligt. Vi inventerade lite Snap-brallor och lattjade lite i allmänhet.

Nästa torsdag ska jag lämna ryggmärgsprov. Det tror jag blir festligt roligt!

Party on, good fellows!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget särskilt??!! Vem stack inte in huvet och sa hej? Kram

2007-06-14 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback