Hos doktorn (Anna)

Hej kära dagbok!

Iadg har jag varit först hos dietisten och sen hos doktorn. Hos dietisten har vi pratat om fetter och fettsyror (jättekul.........) och hos den andra om att jag är lite låg då och då. Nu ska jag snart till jobbet och fortsätta dagen där. Det är jag och Mats idag.

Ikväll ska jag inte göra nåt! Underbart! Jag ska bara slappa och gå och lägga mig klockan nio eller nåt...

Eller är det nåt ikväll nu igen?

Timon låg och sov så skönt tills jag väckte henne nyss...

image486
image487

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det katten eller dammråttan som är ditt husdjur?

2007-06-08 @ 16:07:04
Postat av: Tania

du är cool för du har ett 8-bitars nintendo. det är fan respekt!

2007-06-08 @ 18:20:04
Postat av: D

Jag tänkte precis detsamma om nintendot.

2007-06-08 @ 19:38:43
Postat av: Anna

Man tackar. Ja jag tycker att det är roligast (för det är det enda TV-spel jag klarar av, de andra har för många knappar på kontrollerna...)

Postat av: Tania

jag håller med. när man måste hålla reda på 7 olika knappar och kombinationer e de inte kul. Vi har alla 8-bitars och 16-bitars spel på vår x-box iofs. detär ju svinkul. super mario bros 3 kommer alltid vara en favorit. och Ice-clambers (stavas det så)

2007-06-09 @ 12:07:21
Postat av: Anna

Jag gillar också trean och dr Mario (det är typ tetris och det enda spelet jag är bra på...) Sen minns man ju det härliga gamla Bubble bubbles... Det gilade jag skarpt....

2007-06-09 @ 20:39:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback