Helena underhåller en annars väldigt tråkig lördag (Anna)

Jag har pratat i telefon med Helena i två timmar precis. Det var jättekul!

Annars har jag jobbat idag. Det var jättekul också. Sen var jag på Ica Maxi och handlade. Inte så kul, men det är alltid kul med fullt kylskåp. Jag köper alltid jättemycket mat som jag får slänga sen för jag inte hinner äta upp dem. Jag lagar ju inte mat utan äter bara ute 2 ggr varje dag... Jättebra...

Jag har även shoppat lite kläder idag (som vanligt). Ett par fina we-jeans, som jag fick till det förmånliga priset av 315 kr, och en we-kofta för 350 kr. Pelle och Arvid är helt sjukt sjysta chefer, som ger så mycket rabatt och man får saker och allt! Man blir ju nästan lite tårögd.

Jag handlade även en klänning (för 190 kr) av märket Motel som jag ska ha på festen nästa helg. Jag är så nöjd. Jag hatar ju ha klänning och skit men den här är riktigt snygg och nästan lite jag till och med!

image695
image696
Fin va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en tjusig festblåsa. Vi kan åka till Berg och spela golf ngn kväll, eller hur. Kramen, eller Carmen, det är ok vilket. (ha ha)

2007-07-01 @ 08:30:46
Postat av: Anna

Det låter jättetrevligt! Om man får bli lite sur på bollen när den inte åker i hålet.... För det kan hända att jag blir det... Inte alltid, men det händer :)

Postat av: Ninni

Jag vill också vara med! Men Anna... Ska du verkligen spela? Du vet hur det brukar sluta! Puss

2007-07-01 @ 10:42:16
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: alle

anna kan visst spela, hon har tom bevis på bloggen. och hon är faktiskt riktig duktig.....

2007-07-01 @ 15:35:28
Postat av: Anonym

Självklart Ninni, visst får du komma med. Då ska vi visa Anna dels banreglerna och dels hur man träffar bollen. Kom med förslag om lämplig dag/tid. Kramen

2007-07-01 @ 16:13:44
Postat av: Anna

Tack Alle för att du försvarar mig. Visst kan jag spela! Kanske inte bra, men visst KAN jag spela!
Kanske fredag kväll? Det vore väl ett trevligt fredagsnöje! Man vill ju göra nåt kul en fredag.

2007-07-01 @ 17:16:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Ninni

tjolahopp

2009-09-22 @ 19:45:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback