En UNDERBAR sommarkväll (Anna)

Först träffade jag Jesper och hans vänner uppe i domkyrkoparken. Jesper, ni vet han med långt hår och rolig mustasch...

image494

Jag tycker väldigt mycket om Jesper och det är alltid lika roligt att träffa honom.

Sen gick jag till Platens med Mats och Arvid. Vi träffade Jordan där, och två vänner till honom. Det var jätteroligt. De andra var så fulla och glada, och jag med litegrann.

image495
Mats och Jordan - två dansanta grabbar.

image496
Mats vill ha 1) GOLD 2) GIRLS 3) GLORY

image497
Arvid ger kvällen "tummen upp".

image498
Mats ger oss sitt allra mest bländande leende.

image500
Jordan tog gärna kort på sig själv.

image499
Ja, vad ska man säga. Godnatt... (Tydligen försöker Arvid se lite sexig ut, och jag bara hånar honom med mina hästtänder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback