Veckans bokrecension (Ninni)

Ikväll har jag läst ut Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson. Måste säga att jag blev lite besviken. Har gillat hennes tidigare böcker. De har visseligen varit i feel goodgenren, som det så populärt heter, och den här skulle vara lite mera åt thrillerhållet. Ni vet, Ryssland, spionage, säpo och sånt. Storyn var det väl egentligen inget fel på även om den aldrig riktigt tog fart. Det som störde mig var att en av huvudkaraktärerna var ett sånt våp. Det blev liksom löjligt.

På grund av den puckade bruden får boken bara ett och ett halvt bibliotekskort från Mjölby kommun av fem möjliga.

Sov gott raringar!

(För övrigt kan jag meddela att bloggen är helt värdelös för tillfället, om vi inte uppdaterar beror det på att vi inte kan logga in. Ni får alltså hålla till godo med det som redan finns. Jag vill minnas att april var en ganska bra månad till exempel...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså, var det den du läste. Det gjorde jag typ förra året. Ja, den var dålig....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback