Utgång (Anna)

Igår var det lite kalas. Och med det menar jag mycket kalas. Det börjades öla vid tre-snåret och slutades vid tolv. Men jäklar vad öl vi hann med!

Först satt jag, Arvid, Mats och Therese i Trädgårdföreningen. Där lekte vi lite med menthos och cola light, samt kissade i buskarna.

image810

image811
Ni ser vad de ser imponerade ut!

Sen gick vi tre sportifare till Magnolia och åt god mat.

image812

image813

image814
Mats aka gnagarn.

Efter det gick vi till Plaza för att spela biljard. Där fick jag även ofrivilligt hugg av en kille som vi kan kalla för Fernet. Ja nåt sånt. Han skulle lära mig spela biljard. Men inte fan satte han bollen själv en endaste gång. Sen följde han  efter mig på toan och ville att vi skulle kissa ihop.

image815
Arvid gav Fernet komplimanger för hans fina diadem.

image816
Nej, jag vann inte. Inte ens med fusk...

Sen gick vi till 55:an.

image817

image818

Efter det hängde vi på låset till Platens. Fem i tio kom vi in. Det första jag gör är att ställa mig på alla fyra på bardisken. Det uppskattades inte av personalen. Resten av tiden dansade vi. Jag dåligt, de andra bra. Sen cyklade vi hem.

Ja, det var verkligen roligt och onyktert.

Kommentarer
Postat av: Nisse


Hon tjänar miljarder på att festa Paris får 465 000 kronor ? per sekund. Vad får du?

2007-07-23 @ 09:45:02
Postat av: Anna

Ont i huvudet dagen efter....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback