Tinnis med Tania (Anna)

Imorse klockan nio möttes jag och Tania utanför Tinnis för att ta en härlig morgontur i bassängerna. Tyvärr visade det sig att Tinnis inte öppnade förrän tio. Så där stod vi som två fån. Vi gick en liten promenad innan och köpte läsk på McDonald's. Sen öppnade äntligen badet. I kassan satt en tjurig kärring. På läktaren gick en stilig badvakt omkring, beredd att rädda oss om vi drunknade. Det började med att jag fick näsblod och fick hänga över handfatet i en kvart. Sen kunde vi simma ordentligt.

Jag noterade nytt personbästa på både 50 meter bröst (1,10) och 50 meter rygg (1,15). Det blir nog landslaget nästa. Fast de andra svischade förbi på säkert 20 sekunder...

image713
image714

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt hår!

2007-07-04 @ 23:48:00
Postat av: Anna

Ja hon har peruk.

Postat av: Tania

haha. vad snyggt blekfet jag ser ut :)

2007-07-06 @ 11:07:51
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback