Systrarna gör Storan (Anna)

Ikväll har jag och Ninni-Pinni varit ute och ätit. Vi gick till Storan, för senast vi var där var det ju ett sånt fiasko. Det var det då inte den här gången. Vi hade övernaturligt roligt!

image802

Jag åt goood lax och Ninni år goood pasta. Jag drack öl och Ninni drack läsk. Vi tittade på lustigt och olustigt folk. Det vi gillade minst var en tjej med förliten skjorta och silikonbröst. Det vi gillade mest var det äldre paret med strumpor i sandalerna.



Sen åkte vi hem till mig och åt lite godis och körde dator. Nu när Ninni har åkt tänkte jag gå och lägga mig och köra lite Theme Park som vanligt, men jag har glömt spelet på jobbet. Jag hatar mig själv och min demens.

Kommentarer
Postat av: Tania

simma på söndag eller måndag eller kanske tisdag? va tror du? jag vill slå mitt rekord!

Postat av: Anna

ja kan alla dagar. Bara de öppnar nio så... :)Kram!

2007-07-21 @ 10:18:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback