Svansen (Anna)

För er som inte redan känner mig vill jag avslöja en hemlighet. För er som känner mig vill jag bara påminna om min unikitet.

Jag föddes med svans. Det var en cirka decimeterlång hårtofs på ryggslutet. Förmodligen är jag bortbyting. När jag var tolv opererade jag bort den.

FAQ:

Kunde du vifta på den?
- Nej, det var bara hår.
Kunde du inte raka bort den, om det bara var hår?
- Nej, den växte ut nästan direkt, men den blev aldrig längre än en decimeter. Skumt...
Önskar du du hade den kvar?
- Ja.

174189-860
Mitt zorro-ärr.

Har ni några frågor går det bra att kontakta mig.

Kommentarer
Postat av: Carro

Frågor på det (vilket givetvis är en självklarhet nu när jag blev så fascinerad av det här): Även fast den är bortopererad nu, kan man göra en hårtransplantation om man skulle ångra sig? Fanns det hårrötter i ryggen? Var det en ev. tvillingsyster som växte därpå? Sånt har man ju hört om. Det var nån indier eller så som bar sin döde tvillingbror som en parasit i magen. Tyckte du att svansen var fin eftersom du lät den växa en decimeter åt gången? Om ja, varför opererade du bort den? Hur skötte du hårvården? Inpackningar och så?
Det här var skitcoolt ju, du är som Chandler i Friends med hans third nipple. Jag hade nog sparat svansen som ett partytrick att dra fram på lama fester :) Kramar!

2007-07-31 @ 23:20:54
Postat av: Söder

Alltså var det som en svans, eller endast som en hårtuss som växte lite oregelbundet med tanke på ärret? Oj det låter läskigt, har du någon before bild på den där manicken?

2007-08-01 @ 14:31:08
Postat av: Anna

Eftersom håret växtt på en liten rund plätt var de tvungna att skära som de gjorde för att få ihop skinnet igen och jag fortfarande skulle kunna böja mej framåt. Det fanns hårrötter men de är bortopererade nu. Den växte aldrig längre än en decimeter, det är faktiskt det som är mest skumt med det hela. Och att den växte ut så fort när man rakade bort den. Det där med tvilling kan ju vara en anledning, men jag tror inte det. Men den finns fortfarande kvar i en glasburk med sprit på sjukhuset. Om nån vill se den. För tyvärr har jag inga kot på den. Jag var väl kanske inte jättestolt... Nu kanske man ångrar sig lite. (Det krävdes ingen speciell hårvård. Det blev inga tovor eller så. men det förstås,att tvätta den kanske skulle gjort att jag luktade lite bättre som barn...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback