Söndag och Måndag (Ninni)

Jag jobbar den här veckan. På fritis. Det är faktiskt riktigt kul. Det är ju inte så många kids där såhär i semestertider så man hinner umgås, rita, bygga lego, puzzla och göra andra saker som jag vid 27-års ålder erkänner att jag tycker är rätt så skoj. Dessutom var det ju fint väder idag så jag har fått lite nya fräknar och underhållit brännan (läs:vitan).

Igår var P och jag superduktiga här hemma. Vi klippte häckar (inte min), klippte gräs, trimmade lite, monterade ihop de nya möblerna och gjorde lite annat fix som är nödvändigt när man är med hus. Dessutom gjorde jag köttbullar på 1,5 kilo köttfärs och sålde min cykel. Vill ju passa på att skryta lite om hur husmoderlig jag är.

Jag ska ta lite bilder på hus och trädgård så fort gräset börjar ploppa upp men ni får hålla hästarna tills dess.

image697

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback