Simpsonerad Anna (Ninni)

Ja, som ni antagligen redan läst har Anna och jag ikväll gjort storan. Anna är så kul, vi har så kul ihop. Folk borde vara avundsjuka! Fast det kanske de är utan att låtsas om det.

174189-808
Anna njuter när hon kliar sig i nacken/på axeln. Hon njuter även av den kalla ölen.

Som ni alla vet är Anna Karin Maria Kellander uppvuxen i Mantorp. Om hon istället hade vuxit upp i USA, i Springfield närmare bestämt, hade hon sett ut så här:
174189-807

Jag måste erkänna att jag inte kan se någon större likhet. Den Anna jag känner skulle t.ex. aldrig ha på sig läppstift. Så jag tycker nog inte att de där Simpsonerarna har tagit fram ett vidare värst bra dataprogram. Vill ni ändå prova på att Simpsonera er kan ni göra det
här.

Nu ska jag nog sova. Måste vara representabel imorgon för då ska jag göra comeback i serveringsbranchen. Malins pappa Conny ska gänga sig.

Sov gott alla raringar därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback