Prutt (Anna)

Jag har en liten fråga också för all del. Varför pruttar äldre kvinnor så förskräckligt? Idag när jag gick hem från jobbet så kom det en tant i 70-årsåldern cyklandes förbi mej och jädrar vad det small om baken på henne. Varje gång hon tog i med höger pedal hördes ett ljudligt brak från stjärttrakten, och det var då inte sadeln som lät.
Jag har tänkt på det här förr, framför allt på tant- och gubbgymnastiken jag brukar vara på ibland. Varenda gång man ska göra situps eller nåt som kräver att man tar i lite är det alltid nån som råkar släppa sig. Tyvärr tycker jag fortfarande vid 24 års ålder att det är roligt när någon pruttar ljudligt och blir alltid fnissig. De skyldiga damerna brukar blänga lite på mig men fortsätter som om ingenting har hänt.
Varför? Vad är det med äldre tanters magar som gör att de har så mycket extra gaser? Kommer jag bli likadan?


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hahaha

Postat av: Helena

Jag tror att det beror på de är lite slappa i ändtarmen (av okänd anledning) Vad lär vi oss av det? Jo att det är viktigt att göra sina stjärtknip.

2007-07-12 @ 00:13:24
URL: http://www.missmatch.blogg.se
Postat av: Anna

Tack Helena. Det där med slapp tarm kör vi på tycker jag.

2007-07-13 @ 19:22:40
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback