Paus (Anna)

Nu är det dags för städpaus 1. Hittills har jag hittat 400 kr och en försvunnen skiva. Jag har kammat både tjocka Pumba och Timon. De glänser som en polerad flint. Jag har städat alla mina kläder. Jag har kört en diskmaskin (det var jobbigt......). Jag har även betalat alla mina räkningar, denna månad blev de 6994 kr. Japp, de där 400 spännen kommer jag inte långt med.

Jag blev tyvärr tvungen att byta ut the Cure. Ni vet låten Cut Here med Vi i femmans signaturmelodi i sig. Det förstör ju allt. Nu kommer jag ha den i hjärnan några sju veckor sådär. Jag har bytt till CocoRosie.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vu duktig du är....

2007-07-30 @ 09:03:26
Postat av: Anna

tack! Jag ska väl erkänna att jag inte blev riktigt klar. Men var det nån som egentligen hade trott det?
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback