Ölning (Anna)

Igår efter jobbet blev det ölkväll. Jag skulle ta "ett par öl", och det gjorde jag också. 7 stora stark närmare bestämt och cykeln gick allt lite vingligt hem.
Det var jag, Stefan och Erik från gymnastiken och några vänner till dem. Platsen var Överste Möners uteservering. Vi hade så roligt! Slog vad om bilfärger och gjorde andra helt flippade saker alltså....

image838
Erik är närmast kameran, sen kommer Stefan och sen deras vän Jesper.

image839
Jesper och Frippe aka Fredrik.

image840
Stefan gör sitt sexface.

image841
Erik vill inte alls vara med på kort.

image842
Nu så! Och nära och fint också.

image843
En okänd kille med en blöt avlång fläck i stjärten.

Vi hade så roligt så. Men det var lite segt att jobba idag. Men jag unnade mig Burger King-mat. Det hjälper mot det mesta. Bakfylla som depression. Cancer som eksem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback