Minigolf (Anna)

Ikväll var jag, Ninni,Per och Hanna och spelade minigolf. Vi spelade på Ryttargårdskyrkans minigolfbana. Men det var inte många religiösa ord som kom ur våra munnar, det ska erkännas. Ninni lärde oss också att de som är rullstolsburna är religiösa så kyrkor kräver extra många handikappsparkeringsplatser.

174189-850
Först var jag tvungen att äta vid sex. Som ni vet hade jag taco med mig. Mmm.

Sen kördes det minigolf vill jag lova. Ninni gjorde allt för att sabotera för Per (stackars Per), Per gjorde allt för att sabotera för mig (Moster Anna) och Hanna hade fullt upp med att sätta sina "puttar".

174189-851
Hanna har lärt sig att man ska sikta med strecken på klubban.

174189-854
Per på min favoritbana med loopen.


174189-852
Ninni koncentrerade sig till max.

174189-856
Jag aka Hinken ser lite ut som en religös skogsvandrare, medan Per och Ragge ser imponerade ut.

174189-853
Ragge var galen och jagade bollarna. Tillslut satte vi honom i bilen. Men Hanna fick vara kvar med oss.

174189-855
Ninni bröt ut i en galen segerdans efter att ha slagit mig med 2 ynka poäng.

174189-849
Som ni ser gjorde jag hela tre hole-in-ones iallafall! Jag vill skylla min förlust på den jäkla elefant-banan (nummer 15, jag borde fått högst två slag där, men han spottade ju ut min boll hela tiden!).

Vi hade jätteroligt iallafall. Jag surade inte ur. Ninni retades inte (förutom med Per). Hanna lyckades tillslut skjuta rakt. Jag fes inte (då jag var lite gasig i magen var det en stor bedrift).

Nu ska jag se på Beck-filmen igen, som jag redan sett 254 gånger. Och gaserna har förövrigt försvunnit.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej "Moster Anna" Är Ninni gravid?

2007-07-30 @ 16:56:43
Postat av: Ninni

Näe. Man kan tro't ibland...

Postat av: Anna

Ja, när du stoppar den där bollen under tröjan!

2007-08-01 @ 22:19:27
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Annnonym

Inte juste att lägga ut scorekortet på bloggen! Jag tycker synd om den som kom sist! Dessutom undrar min mamma vad som menas med "hinken".
Stavade annnnonym med för många "n" då jag inte riktigt vet hur många det ska vara....fniss.

2007-08-02 @ 10:17:15
Postat av: Anna

Hinken är ett icke så rumsrent skämt som jag tyvärr inte kan förklara på bloggen. Men det är inte sant.
Men Hanna var glad ändå, fast hon kom sist, för hon hade otur med putteriet. Så det gjorde inget.(Det är ett n i anonym. Eller två med det andra...)

2007-08-02 @ 13:42:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback