Måndag (Anna)

Jag har kommit på sen smarta lösningen att lägga google som startsida för då kan jag ju skriva i det fältet. Bra va? Så nu är jag back on track.

Igår var jag först och klippte mig. Jag har ju som bekant åtta kilo hår som det är omöjligt att göra nåt med. Ett svinto. Men nu klippte Carro av en decimeter och det är nästan jämnlångt hela håret. Det blev så fint så, och jag tjöt inte när jag gick därifrån.

Sen jobbade jag. Igår var det jag och Avve. Det var ju kul!

Efter jobbet gick vi till Magnolia och åt god mat och drack god öl. Det var så fint väder och underbart ute och det kändes ju för första gången som sommar när vi satt där med vinden i håret och solen i ögonen. Det var väldigt roligt iallafall.

image791


Sen tittade Linus förbi på kvällen. Vi tittade på teve. Jag tittade på den där dokumentären om fyrlingarna och försökte tvinga Linus att titta på den. Men han spelade Mariokart istället.

Nu är det tisdag och jag ska göra mig iordning för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

då måste hon verkligen vara en bra frisör =) eftersom det inte blev fitt hår, nej fint hår, remember?

2007-07-17 @ 14:35:06
Postat av: Anna

ja haha... jag funderar på den frisyren igen, vad tycker du?

Postat av: Alexandra

jag tycker att vi ska ha det som ett härligt minne om du inte promp vill ha den frisyren igen =)

2007-07-18 @ 14:09:13
Postat av: Anna

okej då... jag kan väl strunta i det/den då. Men nog var jag bra fin!

2007-07-18 @ 19:31:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback