Lördag med Friday (Anna)

Igårkväll gjorde jag och Frida stan. Ända tills klockan kvart i tio eller nåt, då Frida var för full så vi fick gå hem. Vi hade jätteroligt fram tills dess! Först gick vi vid sex och åt mat på Sangria. Jag åt kyckling och Frida åt lax. Det var jättegott. Till det drack vi två stora stark. Sangria var trevligt om man bortser från Melodifestivalen-skivan som spelades om och om igen i bakgrunden.

image846

Sen bestämde vi oss att dra vidare. Jag blev sjukt sugen på dessert. Det smittade av sig. Vi tänkte, ja vid nio ska Anna ändå äta nåt igen, så varför inte dessert? Vi gick runt och tittade på allas efterrättsmenyer. De med godast efterrätt var Gula Huset, så dit gick vi. Då var klockan lite innan åtta och vi förklarade att jag inte fick äta förrän nio så vi ville ha varsin 1/2-liter öl så länge. Så där satt vi och fnissade.

image847

Sen vid kvart i nio viftade vi till oss serveringspersonalen och sa att vi ville beställa. Ja det var ju ni som skulle äta vid nio, sa tjejen. Ja, just det sa jag, och jag vill ha en varm choklad tarte och Frida sa att hon ville ha en mangodessert. Det var nog inte riktigt vad de hade väntat sig. Men vi fick våra sjukt goda efterrätter iallafall, och vi tror inte att de spottade i dem.

Sen beställde vi en halvliter öl till och sen gick det bara utför.

image848

Men vad roligt vi hade!

Kommentarer
Postat av: Liiinda

Det låter nästan som du har blitt frisk från diabetesen!! Då kan vi ju festa på sen när ja kommer tillbaka igen! Kram

2007-07-29 @ 19:57:52
Postat av: Anna

Haha, ja om det inte vore en kronisk sjukdom så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback