I love mat (Anna)

Efter jobbet var jag och GullaCoop och handlade mat. Vi gjorde sån där självscanning, det har jag aldrig gjort förut. Men det var ju jätteroligt! Sätta etiketter och trycka på knappar, det gillar jag. Men det var allt lite svårt med kokosmjölkskonserverna... 

image829

Jag kanske inte alltid skriver om så viktiga eller intressanta saker, men eftrsom det är min/vår blogg så får ni stå ut. Nu ska jag nämligen skriva om Miss Marple, som jag har tittat på ikväll. Det är bra, det! Det och Morden, vet ni, det gillar jag. Annars gillar jag Grey's Anatomy. Men så mycket mer ser jag inte på på TV. Jag gillar polisserier/-filmer. I'm so Svensson.

Förövrigt är jag fortfarande lite äcklad av Peter Jöbacks låt på Allsång på Skansen igår.


Kommentarer
Postat av: Tania

du borde kolla på mer serier. Entourage, Weeds och House framförallt.
//MJ

Postat av: D

Fortsätt skriv som du gör!

2007-07-26 @ 00:40:57
Postat av: Anonym

Vi diggar dig Anna, jag och Wiliam, var så säker på det.

2007-07-26 @ 08:46:00
Postat av: Anna

tack! klappa wiliam från mej! Kram

2007-07-28 @ 10:24:11
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback