Hos Cici och Daniel (Anna)

Ikväll har jag varit hos Cici och Daniel. Vi har ätit god mat och spelat spel. Det bjöds på räkpaj, tacopaj och blåbärspaj. Det spelades Buzz för hela slanten. Jag spelade bara två gånger och stenförlorade ena gången och vann den andra. Ninni har lärt oss alla att om man vill se vilda schimpanser ska man åka till Kanada. Hon kan så mycket, min syster.

image784
Det var Ninni, här iklädd ett förkläde, och Cici som stod för maten.

image785
Den manliga spelarkvartetten: Per, Stefan, Niklas och Daniel

image786
Ninni och Cici fick vara med litegrann.

image787
Om man får tro Cici rätt så är jag lite äcklig...

image788
Per var inte full, Stefan var full på Ica Maxi och Daniel var ASfull... Eller lite full...

image789
Nördgänget, som spelar tv-spel en lördagkväll och åker hem halv elva.

Nu är jag faktiskt trött och ska gå och lägga mej. För eventuella nya läsare vill jag bara berätta att jag egentligen är jäkligt rolig. Det säger alla (eller jag själv iallafall).

Kommentarer
Postat av: Andre

Eftersom jag ÄR ny läsare så säger jag oookej, och ser fram emot framtida upptåg...
Upptåg, vilket jävla pensionärs-ord... Förlåt. Hej.

2007-07-15 @ 04:29:27
Postat av: Anonym

Iuvenis et magnificus miles sum fidem mihi habens vitam persequor. -- "Ung och stolt, jag är en krigare. Med tron på mig, går livet vidare."
Anna, så enkelt ät latinet

2007-07-15 @ 09:20:40
Postat av: Josephine

Aj aj aj, halv elva?? Tillomed så att jag kom hem senare. O hos oss är det ju verkligen pensionärsvarning...

Postat av: Anna

Vänta bara tills helgen, då ska jag vara rolig!
Latin, no se.
Ja Josse, vad ska jag säga. Vi är patetiska.

2007-07-17 @ 22:43:39
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback