Hos Alle och Berta

Igår var jag hos Alle och Berta. De har fyra hundar hemma hos sig just nu, men en är en valp som ska säljas. Men de andra tre är deras. Jo, visst serrö, tre hundar har de fast de är UNGA.Och en annan vän vid namn Josephine har som bekant fem katter, och Helena har 8 kaniner + en hamster och ett marsvin. Jag ligger så i lä med mina två katter.

Iallafall. Nu ska jag visa lite bilder.

image773
Berta med Nikita och Alle med Arthur.

image774
Det senaste tillskottet "Elsa", här med lite rosa mudd i munnen.

image775
"Elsa" och Misiu, Nikita och Arthurs barn.

image776
Den lilla.

Det är väldigt svårt att ta kort på djur. De gör ju inte som man säger. De var iallafall sjukt söta!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Så söta! Ragge vill komma och leka nån dag. Kram.

Postat av: alle

de går bra, den lille är så himla tuff...alldelles för tufff....

2007-07-15 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback