Hej (Anna)

Idag har jag jobbat. Det var rolgit att Mats var tillbaka igen för han har vart på dansläger i en vecka. Det var även roligt att jag köpte en skitsnygg lila adidasträningsoverallsjacka. I love it! (Men jag hittar ingen bild på den nånstans...)

Sen är det det här med
Mats... Hur ska vi kunna leva utan honom? Han är ju en helt fantastisk människa och han kommer att fattas mig lika mycket som Skalle-Per. Fuck alltså...

På kvällen har jag varit på gympa i Sya. Det var sista gången. Nu ska jag börja träna på riktigt istället.

Sen var jag hos kattungarna jag har talat om... De är så söta, cirka tre veckor nu.

image698




image704
Mamma Nora + Kompis, Tashe och Sara.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vart ska Mats ta vägen?

Postat av: Anna

He's moving to Göteborg... Det har jag bestämt sagt... Tror jag...

2007-07-02 @ 22:36:51
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

ändrar mig. orkar du ses redan vid nio? micke ska upp till jobbet då, så då har jag sällskap till stan. Nio utanför tinnis? it's a date? så hinner vi simma och prata en del innan du måste gå. vi trotsar vädret hur tråkigt det än är. det är varmt i vattnet!

2007-07-03 @ 12:24:31
Postat av: Anna

9 är bestämt då. Puss

2007-07-03 @ 22:38:55
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback