En grillad kyckling, tack (Anna)

Hej!
Idag köpte jag en grillad kyckling till lunch för att fylla ut den fina lunchlådan jag fått av Ninni. Det fanns en klubba kvar, och jag och en äldre dam kom samtidigt och båda ville ha den! Då frågade hon mig när jag hade ätit grillad kyckling sist. Ja, sa jag det minns jag inte. Okej då, sa hon, jag åt en igår så du förtjänar den här mer än jag. Hon skulle ta en nästa vecka istället. Det tackar man för.

Jag och Mats är det som jobbar nu. Idag fick jag utstå Mats "Ninjagrepp ner i helvetet". Det är inget man ens önskar sina värsta ovänner.

Jag är sjukt peppad på festen imorn! Jag jobbar ju till fyra så det blir bråda tider (låter som en möjlig låt av Per Gessle). Jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för skor. Kan man ha gymnastikskor? Jag äger inget annat. Kanske flip-floptofflor...

Nu ska jag ta det lugnt ikväll så jag orkar vara med hela kvällen imorn. Lite TV och O'boy. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback