Den stora släkten samlades hos Ninni (Anna)

Ikväll efter jobbet var jag hos Ninni och åt mat. Där var även hälften av min släkt. Min mamma, min moster och mina två kusiner. Den ene hade även med sig en vän. Men henne var jag inte släkt med.

Det bjöds på grillat, I like, och cheesecake, I like too. Det snackades skit och var allmänt trevligt. Det är så roligt att träffa dem alla. Min moster är väldigt rolig. Och även Malin och Hanna. Malin ske ju börja sjuan till hösten, det är ju nästan så att man blir lite avundssjuk. Tänk vad roligt allt var då. Inga bekymmer, mer än vilken kille man skulle vara ihop med. Jag hade ju förstås lite bekymmer med det här att jag läspade, som de äldre på skolan påpekade för mig. Dessutom kallades jag för "Hästen" av de tuffa tjejerna i Mjölby. Men som tur var brydde jag mig inte om sånt, för jag kan inte säga annat än att jag levt ett underbart liv. För det mesta. Nostalgic moment's over. 

image729
Kompis Anna och kusin Malin tittade på Sunes sommar. Sen gick de till Spångsholm för att titta på killar (ack, hur många gånger var jag inte där (om dagen) i min ungdom?), men de kom inte så långt för de var snabbt tillbaka utan att ha sett någon. Ruttet...

image730
Kusin Hanna (som har ett fotoleende vid tio års ålder!) lekte med Ragge. De fann varandra väl.

image731
Vi vuxna (japp, that's me) satt nere och pratade minnen. Här är moster Lena och mamma Eva. De är systrar.

image732
Jag gillar verkligen att ta kort på folk in action så att säga. Det är sjyst är det.

image733
Jag säger ju det. Tryck upp kameran i ansiktet på folk bara.

image734
Det är därför folk gillar när jag ha med mig kameran.

Nu ska jag gå och natta mig själv.

Kommentarer
Postat av: Tania

jag tyvker mellanstadiet var absolut roligast. östra tollstad-discon och allt det där. Jag vill vara 11 år igen!

Postat av: Anna

Ja mellanstadiet var inte dumt heller. Men högstadiet var nog snäppet roligare tycker jag, och allra roligast var gymnasiet. Sen har det bara gått utför... Sorgligt men sant... Kram!

2007-07-06 @ 19:56:23
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Tania

haha. nej jag säger 10-13 år och sen säger jag 18-20. 14-18 var bra men inte lika kul. det var nog för att jag flyttade till mjölby haha.
Nu vet i fan. men jag har det rätt bra nu med =)

2007-07-07 @ 13:52:01
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback