Conjoined twins (Anna)

Hej!

Idag har jag bland annat jobbat som vanligt. Jag jobbade väldigt hårt och effektivt och belönade därför mig själv med att bild-googla lite. Det tycker jag är jätteroligt! Idag sökte jag på bilder med siamesiska tvillingar. Jisses, vad bilder det fanns. Det var en kille som hade en annans kropp på magen. Det var kroppar med två huven. Det var människor med två stjärtar. Och det allra konstiagste var ett litet barn som hade ett annat DÖTT huvud som satt fast på sitt eget. Så det var liksom en död där. Det såg ju lite l skumt ut.

Sen var jag med Annika. Vi hade jätteroligt. Vi åt på Santini's och sen gick vi runt lite på stan och tittade på folk. Sen var det Morden i Midsomer.

image797

Annika har aldrig sett några siamesiska tvillingar, men en gång i Tyskland såg hon en kines med sex fingrar.

Kommentarer
Postat av: Carro

Anna, nu får du sluta med dina försök att bevisa "världen-är-så-sjukt-liten"-tesen... (You had me at hello.) Jag känner nämligen till två personer från Mantorp.
1. Du.
2. Annika. (från plask och lek tiden)
Klart som fan att ni känner varandra också! Visserligen lär det vara 79% av Mantorps kvinnliga befolkning mellan 20-25 år men ändå.. Haha! Kramkram

2007-07-17 @ 23:15:01
Postat av: D

Det är svårt att inte tycka om dina inlägg.

2007-07-17 @ 23:52:37
Postat av: Ninni

Du är så härligt knasig, kära lillasyster.

Postat av: Anna

Tjena Carro!
Jo Annika och jag har vart grannar i sisådär 20 år av våra liv, och våra föräldrar är det än. Världen ÄR bra liten. Eller Mantorp... Ja Annika har ju skadat axeln och kan inte simma längre tyvärr. Så det blir mest plask och lek nu för tiden med. Kram!!!

2007-07-18 @ 19:34:22
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Anna

Och D, om du gillar mina inlägg, skulle du älska mig IRL.

2007-07-18 @ 19:35:11
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback