Så larviga man får vara... (Anna)

Idag hade jag en sån där dag när jag kände mej som 14 år igen. Jag och min vän Linda satt på våran föreläsning och hade allmänt tråkigt. Våran klämkäcka föreläsare börjar helt plötsigt att tala om de "främre" och "bakre" regionerna, vilket vi båda tycker är helt sjukt roligt. När man inte får fnissa/skratta högt blir det självklart helt omöjligt att inte göra det, och helt omöjligt att sluta. Föreläsarn förstod helt klart vad vi skrattade åt och började då helt omotiverat att retas med oss. Hon upprepade dessa ord om och om igen i tio minuter.  Kärring.

Vad de "främre" respektive "bakre" regionerna innebar vet jag inte, för jag hörde aldrig vad hon sa. Men nåt om några som var i den "bakre" regionen på en restaurant. Läbbigt...

174189-18
Linda.

Appråpå dessa regioner vill jag (och jag tror jag får stöd av Ninni) meddela alla hur jobbigt det är med HÅRT toalettpapper. Det skaver. Så till alla våra vänner: Snåla inte när ni ska välja toalettpapper. Ta det som är mjukast för regionerna. Annars kan inte de älskvärda systrarna Kellander komma och hälsa på.

174189-15
Fridas mjuka fina papper.


Kommentarer
Postat av: frida

jag är hemskt tacksam att mitt toalettpapper fick godkänt.

Postat av: Tania

klart vi har det.. kom på fest på fredag om du har tid. blir mycket singstar och wii gissar jag... men man FÅR göra annat med om man vill..

2007-01-29 @ 23:16:55
Postat av: Alle

Hej. Jag är med i den klubben....inget hårt papper här inte....kram

2007-01-31 @ 08:51:57
Postat av: Anna

D känns som om d e mest killar som köper hårt papper. E d bara nåt ja tror eller har d ett mer rivtåligt arsle?

2007-01-31 @ 23:21:29
Postat av: Alle

endel killar har ju lite ivägen, alltså lite mer ludna och då kanske de inte känner om pappret är hårt, eller?

2007-02-02 @ 11:40:32
Postat av: Anna

Ja killar är allt lite äckligare än tjejer...

2007-02-02 @ 14:11:17
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback