Sviiinfiiint på Sportif (Anna)

Nu har vi det så snyggt på sportif att alla måste dit och titta! Gryymt. Igår när vi åt buffé på Ming Palace (ja, det var mitt förslag) pratade vi lite om att byta namn på affären. Pelle kom på det helt klart bästa namnet: Färsen. Ja fast det ska ju uttalas på östgötska, så det låter som Fashion. Vitsigt? Underbar humor.

Idag har jag också jobbat. Jag klädde på Lisette (skyltdockan) mycket fint. Det var väl det jag gjorde på sju timmar...

Jag hittade Timon i min garderob idag. Vilken jävel...

174189-132

Hon är ju dock en ganska normal katt till skillnad från Lady Pumba som tydligen fått en ny ovän: Taket. Hon sitter och blänger på mitt sovrumstak och klapprar med tänderna stup i ett. Någon som vet vad problemet kan vara? Hon måste vara allvarligt psyk... Dessutom lider hon av fetma och går på bantningsfoder.

174189-131
Här stirrar hon i taket som vanligt...

Nu MÅSTE jag verkligen skriva en uppsats...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du måste vara den bästa dom har haft!

Postat av: Amelie

Hej anna..
vilka fina katter du har. den vita är ju hur söt som helst..
kul att läsa lite om gamla mantorpsbor. =)
brukar smyga förbi hör och titta ibland. hihi..
hoppas allt bra.
Kram Amelie

2007-02-22 @ 12:34:30
URL: http://ameliealvarsson.blogg.se
Postat av: Linda

Skryyyyyt lagom din lilla mupp! Jag vill oxå äta på MIIIING! Nästa vecka?
Kram Linda

2007-02-25 @ 17:42:49
Postat av: Anna

I would love that! När åker du till Sthlm då? kram!

2007-02-26 @ 01:32:20
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback