Resa, bröllop och en p-bot (Ninni)

Yohoo va kul! Jag och Cici ska till England i påsk. Visserligen bara en weekend, men ändå! Tyvärr kan inte lillasyster följa med eftersom hon är så busy and important, men vi får det nog riktigt kul ändå. Känns lite konstigt att träffa dem, det var ju så länge sen sist. Frankie fyller dessutom 18 samma dag som vi kommer, hon var 9 när jag bodde med dom... om hon är så gammal, hur gammal är inte jag då? Bäst att inte tänka på det.

174189-133
Louise, Maddie, Georgia, Kevin och Frankie.

Igår var både en bra och en dålig dag, men mest bra. Cissi och jag hade en heldag på stan. Det blev mest shopping till skolan, men en fin kofta lyckades jag hitta på rean. Sen fick vi en P-bot och det är ju aldrig speciellt kul.

Väl hemma fick vi oväntat besök. Först av John som kom hem från Bangladesh i lördags och åker vidare till Kina på ett halvår på söndag. Sen kom Kasper förbi med en rolig överraskning, nämligen en bröllopsinbjudan. Han och Malin skall gifta sig den 16/6 så då bär det av till Småland på bröllop.

Nu ska jag åka och hämta syrran. Vi ska sola på sjögestad. Dock inte för att bli bruna utan för att bli varma. Måste det vara så jävla kallt hela tiden?

Kommentarer
Postat av: Helena

Men om han ska till Kina kan han ju inte dejta Frida..

Postat av: Ninni

Det här är en annan John så det är lungt! Här ska det tussas ihop!!!

2007-02-22 @ 20:24:33
Postat av: frida

va? det där var alltså inte bara fyllesnack? nämen...

2007-02-22 @ 20:50:55
URL: http://fridazed.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snälla! Ni måste sluta sola, det är ökar risken för hud-cancer enormt. Det vore synd på så söta tjejer som ni

2007-02-27 @ 22:55:16
Postat av: Ninni

Hej du anonyma människa! Tack för omtanken, men vi solar normalt inte solarium. Det var bara så skitkallt att vi var tvugna att bli varma på något sätt. Ha det!

2007-02-28 @ 13:56:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback