Mysfredag (Ninni)


Idag har varit en bra dag. Jag älskar fredagar, det är så skönt att ha hela helgen framför sig. Eftermiddagen spenderades på Ikanohuset där jag shoppade loss ordentligt. Bland annat en fin klänning till middagen imorgon. Ikväll har Per och jag varit hos Malin och Jens. De har nyligen flyttat ner hit från Stockholm. Det är lyxigt att ha så goda vänner så nära! Som vanligt fick vi kanongod mat och smarriga ostar till efterrätt.

174189-44
Malin och Jens


    
Ragge och Ester.      Desserten.              Malins dukning.
 
Imorgon händer mycket kul. På morgonen är det avslutning på lydnadskursen som vi har gått på under vintern. På kvällen ska hela familjen ut och äta och fira mig(!). Återkommer med bilder.

Kram

Kommentarer
Postat av: Josephine

Malin verkade också ha det väldigt fint hemma. Man kanske skulle åka på en hel inspirationsdag till olika människor som har vackra hem??!! Hahaha!

Ha en trevlig kväll ikväll, vi ska också ut o fira med våra vänner som ej kunde komma på den riktiga dagen. Ska bli gott!!

Postat av: Ninni

Ja det får du göra Josse. Malin är superduktig på inredning! Du skulle sett hur huset såg ut innan de piffade till det... Det är kanonfint nu. Hoppas ni får en kul kväll!

2007-02-03 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback