Min helg (Ninni)

Den här helgen har varit så toppen! Malin och Jens var här i Fredags. Det är alltid trevligt. Vi pratade englandsminnen och skrattade massor. En hel del vin blev det också... Dessutom trashtalkade vi storans restaurang efter förra helgens eskapader.

174189-78
Vårt omysiga matrum. Josefin! Kom hit och inred tack!!!

Under lördagen blev vi bjudna på spontan middag hos Cissi och Patrik. Alla var nöjda och glada, hund och barn lekte tills de däckade. Det blev lite schlagerfestival och mycket lärarprat. Tyvärr hittade jag inte kameran så det blir bilder på dom någon annan gång.

Idag har jag jobbat och varit duktig. Detta skedde dock framför tvn för att inte missa damernas störtlopp. Anja Pärsson är ju helt sanslös! Jag har även hunnit med att gå på handboll med pappsen. Det är en klassiker på söndagar. Tyvärr svek lillasyster, som tydligen hade viktigare personer att umgås med, men vi hade trevligt ändå.

174189-79
Pappa hade tagit med sig en mycket trevlig kollega på handbollen. Ringde de innan och bestämde skjorta möjligen?

Nu ska jag gå ock knoppa. Sista veckan innan sportlovet! Sååååååå skönt! Ragge har redan krypit ner.

174189-80
Min hund är INTE bortskämd... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback