Min Examensmiddag (ninni)

Jag vet att ni är många som har efterfrågat bilderna från i Lördags! Förseningen skyller jag på snorungarna som smittat mig med en hemsk bacill. Nu är jag åter på plats vid datorn och och ska med glädje delge er de underbara fotografierna och tillhörande information.

Deltagare: Mamma Eva, Pappa Jim, Lillasyster Anna, Pojkvännen Per, Mammas kusin och världens bästa lusläsare Gullan (a.k.a. Birgitta) och nyutexaminerade lärarinnan Kristin.
Plats: Stora hotellet. Anledningen till detta var att de serverade den enda efterrätten jag kunde tänka mig äta; Lakritscheesecake med citronglass. (Jag är som bekant inte så förtjust i efterrätter...) För övrigt tror jag kocken var på semester för maten höll ganska låg klass.

174189-58
Anna hade lite av en svacka första tio minuterna men sen var det klackarna i taket som vanligt!

174189-56
Anna och min kära Per i en fantastisk pose. Anna drack Strawberry daquiri utan daquiri eftersom hon hade det hedersamma uppdraget att vara chaufför.

174189-59
Gulligullan som har varit fantastik korrekturläsare av  min mycket intressanta (?!) c-uppsats.

174189-60
Mycket vin blev det...

174189-57
Världens bästa pappa och mamma! En miljon tack för att ni alltid ställer upp!






Kommentarer
Postat av: mattias

vad fina ni är!

2007-02-08 @ 04:06:40
Postat av: Gulla

Tack Ninni. Jaha är det så här man ser ut på bild, då ljuger spegeln. Det var jättekul att få "fira" dig. Jag vet hur du kämpat med din utbildning och det lilla jag gjorde var ju pyttelite. Kul mysig kväll. Kramgulla

2007-02-08 @ 09:17:57
Postat av: frida

Eva och Jim har exakt samma pose som mina kära föräldrar brukar ha när man ska ta kort på dom ihop.

Postat av: Alle

Grattis! och det var kul att de att du strålade idag när du skulle till jobbet. Det är inte alla som gör det. Kram

2007-02-08 @ 11:37:56
Postat av: Anna

Haha Frida. amma och pappa och Sigge och Ulla kanske har nån hemlig foto-klubb där dom tränar tillsammans hur de ska se ut på kort...

2007-02-09 @ 09:15:40
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback