Lördagspub (Anna)

Jaha, då var man full igår igen... Och med full menar jag självklart jättefull. Efter jobbet gick jag och Arvid på lördagspub på Bishop Arms. Vi drack god öl och åt en korg friterat. Vi drack MÅNGA öl och resultatet var ett faktum. Själv gjorde jag tydligen elefanten. Ni vet stoppa, två fingrar i näsan och ha andra armen som snabel och attackera grannbordet.
Sen kom Helena. Sen gick Arvid hem (men inte därför). Sen kom även Marcus (tydligen, det är inget jag kan påminna mig om...) och vi tre gick hem till honom. Där sov jag ruset av mig i fyra timmar, och när jag vaknade var även några vänner till Marcus där. Jag tycker det är fint av mig att Helena kommer från Väderstad för att vi ska umgås, och då somnar jag och tvingar henne umgås med Marcus som hon inte träffat förrut... Nåja, allt var väldigt roligt i alla fall... Jag gillar spontana fylleslag...

174189-135
Arvid. Ja han är nog ändå den roligaste människan. Men sen kommer jag!

174189-136
Det var nåt jag förklarade för Arvid, det minns jag, men jag minns inte vad. Men man ser tydligen ut såhär då...

Idag sov jag till kvart över tre. Sen har jag diskat lite och så, och varit och handlat. Sen har jag varit med Marcus. Vi tittade på teve och jag åt tacos.


Vi ber om ursäkt för att vi har varit dåliga med bloggandet. Vi lovar att skärpa oss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du skulle visa Arvid hur man tog kort med din mycket avancerade kamera.
Du var iallafall ganska underhållande när du inte sov och när du inte pratade om tigerkaka.. Och det slog förmodligen en hemmakväll i morgonrock framför melodifestivalen.

Postat av: Helena

Du skulle visa Arvid hur man tog kort med din (tydligen) mycket avancerade kamera.
Du var iallafall ganska underhållande när du inte sov och när du inte pratade om tigerkaka.. Och det slog förmodligen en hemmakväll i morgonrock framför melodifestivalen.

2007-02-26 @ 16:21:53
URL: http://www.missmatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback