Helena, den perfekta kvinnan/gymnasten? (Anna)

Eftersom Ninni är sjuk och var så även igår, frågade jag Helena (ni vet, hon den perfekta kvinnan) om hon ville hjälpa mig att ha barngymnastiken igår. Det ville hon så gärna. Och det gick ju som en glans! Jag är ju inte så pedagogisk och tycker att barnen är ganska larviga när de tjuter för ALLT. Då var det tur att Helena kunde axla Ninnis roll som den pedagogiska/tröstande. Nu får ni inte tro att jag är elak eller så, barnen tycker faktiskt väldigt bra om mig! Jag daltar bara inte med dem.

Igår hade jag även föreläsning. Det är en kille i min klass som alltid ställer, vad som verkar vara, en rad med intelligenta frågor till föreläsaren. Men inte vet jag. Man kan ju inte höra vad han säger. TALA UR SKÄGGET MAGNUS!

Idag har jag jobbat. Jag städade Arvids lager. Det var roligt.

Nu ska jag på gymnastik. Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Enligt Goffman spelade jag bara en roll, vilket känns skönt. Annars hade jag haft fel uppfattning om både min identitet och självbild.

Hur som hellst. Tycker du så, så är det väl så. Från och med nu kan det bara bli bättre.

2007-02-15 @ 13:11:16
Postat av: Anna

Mmmm, vi saknade dej allt idag, och eftersom ingen frågade läraren något så fick vi sluta tidigare... Fy alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback