Då var helgen slut... (Anna)


Igår var det som bekant söndag. På morgonen sjöng jag i kyrkan. Det var roligt. Fast vi var bara 12 st i kören, och bara 3 altar (som jag är).

Sen så skrev jag klart en analys av tv-programmet Outsiders. Ja vet, vi gör så seriösa saker på min kurs...

På kvällen var jag med Helena. Det var så roligt så. Vi hade inte setts sen nyår. Det är skamligt! Helena är en sån som man inte kan träffa för mycket, hon är ju så rolig! Tänk er nån som är lika rolig som jag, men dubbelt så smart. Är inte det den perfekta kvinnan?

174189-48
Och snygg dessutom!

174189-49
Helena och Hasse på Steve's.

Jag väntar på att KRISTIN ska göra ett inlägg från helgens bravader, för det är hon som har alla bilder. Men det verkar ju som om man får vänta vidare...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Kan hon sedan även laga mat, stryka skjortor, laga TV:n och pyssla så blir hon ju ännu mer perfekt. Satans Helena, gå o vara så jäkla perfekt!!

Postat av: Helena, ni kan kalla mig för den perfekta..

Härligt, vilken reklam jag får. Och ikväll ska jag även visa mina enorma gymnastikkunskaper och min medfödda naturbegåvning i barnlek. Öööh..

2007-02-05 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback