Ventilationsmännen skötte sig (Anna)

Igår var det män (eller kvinnor för all del, vad vet jag) som kollade min ventilation. Eftersom en sån där sak (ventilation) sitter i min klädkammare var jag lite orolig att kattera skulle springa in där och sen skulle ventilationsmännen (eller kvinnorna) stänga dörren och så blev katterna instängda och kissa ner hela min garderob och inte ha nån mat. Jag hade sett upp en fin lapp på min dörr till dem.

Hej Ventilationsmännen!
Se till att inte stänga in de två katterna någonstans. (Om ni ska in i någon klädkammare eller så.) De är snabba på att gömma sig.
Tack / Anna, Timon & Pumba


Längst ner på pappret har nu någon skrivit ett OK och en smiley. Och ingen var instängd.

Är det nån som ska gå på Kent förresten? Jag ska gå själv så säg gärna till så kan jag hänga på.

Nu ska jag och min lila kind jobba.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska gå!!!

2007-12-11 @ 16:58:34
Postat av: Hanna K

Jag ska gå!!!

2007-12-11 @ 16:59:37
Postat av: Hanna

Tycker inte om kommentarena! Varför blir det dubbelt?

2007-12-11 @ 17:00:27
Postat av: frida

för att du trycker två gånger, haha!

Postat av: Anna

Ja men va bra då! Vem ska du gå med? Vill du också sjunga med i alla låtarna jättehögt och dasa mongodans?

2007-12-11 @ 18:59:39
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Hanna

Självklart sjunger jag! ska gå med Anders samt jag tror två kompisar till honom. om jag inte får dansa mongobongo vägrar jag att gå...:-)

2007-12-12 @ 13:42:45
Postat av: Anna

Underbart. Lets go crazy! Musik non stop till slut.

2007-12-12 @ 22:50:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback