Lördag och ledig kväll. Helt sjukt (Anna)

Jag ska jobba idag. Jag tror att det kommer bli ganska mycket idag. Även om det känns att julhandeln redan har börjat så tror jag att det är idag det kommer igång på riktigt. De flesta gör ju som jag, och köper julklapparna i sista sekunden. Det är bara tråkiga och organiserade människor som köper julklappar i förväg.

Ikväll sen är jag ledig. Det blir nog ett avsnitt Morden, som vanligt. Jag är lite trött nu för tiden igen. Men det är nog bara för att jag  ALLTID gör nånting. Därför är det helt underbart att jag inte gjorde nåt igårkväll, inte ska göra nåt ikväll eller imorgonkväll. Ni tänker, tråkig jävel, jag tänker, SKÖÖÖÖNT.

Idag har jag min allra bästa favorit-tshirt på mej (2K).

image1233

Jag är förövrigt förkyld också. Jädra immunförsvar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Om du känner för att inte ligga hemma imorgon kväll så är du välkommen hit på 3e adventsfika...lina, kristin, eveline o charlotta kommer oxå. Det ingår lite i mitt projekt "äta upp allt onyttigt". kram kram

Postat av: Anna

Hur dags då? jag jobbar ju till fyra. kram

2007-12-15 @ 18:37:56
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback