Julkorten (Ninni)

Nu har jag skrivit julkort.
Jag är alltid väldigt noga med den biten för det är ju så kul.
Men i år... Ja, vad ska jag säga, jag skäms helt enkelt. Ett riktigt slarv- och slafsarbete är vad ni har att vänta er. Jag ber om ursäkt och lovar att göra ett bättre jobb nästa år.

Förra året gjorde Per och jag en kupp, som det så populärt kallas i kvällspressen.
Vi blev så trötta på alla julkort med ungar på, som vi dessutom inte hade en aning om vilka de var. Ibland hade föräldrarna bara skrivit under med barnets namn, typ God Jul önskar Sebastian. Sen fick vi i två veckors tid gå och fundera över vem vi kände som kunde tänkas ha en unge som hette Sebastian.

Så vi skickade:

God Jul önskar Ragge
image1229
Sweet revenge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback