Hos Kristoffer (Ninni)

Vi var bjudna på fest hos Kristoffer klockan 19. Daniel upplyste oss om att det inte skulle bjudas på mat, möjligen snacks. Därför stressade vi iväg till Plaza och åt en hastig middag innan vi gav oss av till festen.

174189-1196
Cici och Daniel på Plaza. Betyget blir två överstekta oxfiléer av fem möjliga. De klarar sig undan en etta enbart på grund av den kanongoda och åttiotalshärliga potatisgratängen.

Hos Kristoffer var stämningen på topp. Mycket kul folk. Dock möttes vi av denna kulinariska uppenbarelse.

   

Sushi, snittar, frukter, spett, vårrullar och en massa andra smarriga saker.

Man kan tycka att vi borde ha fattat att en kock bjuder på mat när han fyller år. men det gjorde vi inte. Det var lite pinsamt att inte orka äta mer än några passionsfrukter och en sushi-bit. Lyckligtvis var ju Per med och åt lite extra både för Cici och mig.

En kul grej var att jag träffade på en släkting. Vi är ju så pytteliten släkt att sånt är stort för mig. Eller ja, vi var kanske inte släkt på riktigt. Per är kusin till min syssling.

image1201
Släkting-Per och Cici.

174189-1200

Grattis Kristoffer och tack för i kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback