Hos farmor Lilly (Ninni)

Hela familjen Kellander, Per och morfar Stig firade i dag farmors födelsedag. Som väntat bjöds det på kakor och tårta.

174189-1190
Farmor, jag  och morfar.

174189-1191
Anna kom efter att hon slutat jobba. Hon fick en cykel utan punktering av morfar och blev glad.

174189-1192
Mamma Eva och en aningen motvillig skrutthund.

174189-1193
Trots att jag snart är 28 (GAAH!!!) är det obligatoriskt att dricka med sugrör hos farmor.

174189-1194
Morfar och Per.

Den enda som på något oförklarligt sätt lyckades hålla sig undan kameran var pappa Jim. Sätter därför in en gammal idolbild så att han inte känner sig utanför...

image1195

Ja, det var trevligt vill jag lova. Det gör inte så mycket att vi inte är så stor släkt. Vi har kul ändå.
Dessutom fick jag ett jättefint halsband med tillhörande armband av farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback