Gymnastik i T1-hallen (Ninni)

I kväll har jag varit en god syster. Vi var nämligen och tittade när Anna hade avslutningsuppvisning med sin gymnastikgrupp.

De var verkligen duktiga. Tyvärr är jag inte lika duktig på att fota. Jag har femton fina bilder på olika nedslag och landningar...

174189-1203
Den bejublade uppvisningen byggde på temat att man aldrig bli för gammal för gymnastik. Inte visste jag att man kan använda kryckor och rullatorer till så avancerade saker.

174189-1202
Anna var fin i sin tantoutfit. Om någon är sugen så finns mössan på
Sportif Unlimited.

Även barn- och ungdomsgrupperna visade upp sig. Kreativt och kul var det. Tävlingsmänniskan inom mig är väldigt glad och nöjd över hur bra våra gymnaster står sig mot en storklubb som Nikegymnasterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback