Alltså...(Anna)

                                                                                                                                                                                                                         
















Tänk att mina vänner inte känner mig för tre öre. Det är helt sjukt. Och hur mycket skrattet än är en försvarsmekanism så har jag aldrigt varit med om bristen på empati. Och jag bryr mig då inte om hur någon som flinar när de berättar en sån sak mår. Jag överreagerade kanske. Men inte mer än vad alla andra underreagerade. Hur är man funtad om man inte börjar gråta? 

Det är allt jag har och säga. 



                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt?

2007-12-22 @ 18:45:06
Postat av: Tania

?? ledsen? why?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback