Torsdagsmiddag (Ninni)

Cici och Daniel var här igår på inskolning i Mantorp. De måste ju börja vänja sig gradvis så att inte chocken blir för stor då de flyttar hit. Vi var riktigt svenssoniga och åt middag och spelade sällskapsspel. Vi blev bara lite osams. Därefter tvingade Cici mig att kolla på Top Model (jag tror hon är lite besatt av det...), jag låtsades vara intresserad och stickade lite under tiden.

image1029
Cici åt med god aptit även om maten visst var i saltaste laget. Till efterrätt blev de fruktsallad med äppletzatziki.

image1028
Spelet, som heter Lika par leka bäst, kan innebära en viss risk. Det är lätt att bli osams. Men Daniel var glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Cici

TAck för senast! Det var fint!

Postat av: frida

what the fuck is äppeltzatsiki? recept tack.

2007-09-01 @ 16:47:22
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Ninni

Äppeltzatsiki är som vanlig tzatsiki fast man byter ut yoghurten mot äpple. Gurka, äpple och en jävla massa vitlök, yummy!

2007-09-02 @ 19:06:28
Postat av: Ninni

Du får det riktiga receptet när vi ses. Pelles är säkert gott (äckligt egentligen, men jag vill inte såra hans känslor) men mitt är godare!

2007-09-02 @ 20:12:30
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback