The camera is dead (Anna)

Min kamera gick sönder igår. Det suger hårt, som jag skulle ha sagt om jag var 14 år.

Igår var förövrigt en sjukt rolig kväll. Men jag vill vill visa med bilder mer än berätta om det i ord.

Vi:
§ Hade sparkdräktar.
§ Spelade minigolf.
§ Åt mycket mat.
§ Drack mycket alkohol.
§ Spelade rundpingis i tre timmar sisodär.
§ Fick fina tröjor av Mats.
§ Gick ut på Paltens och spelade bort Pelles pengar på Black Jack (som jag fortfarande inte riktigt förstår vad det går ut på..).
§ Mats fes mig i ansiktet.
§ Pelle smashade mej på mitt högra bröst. Hårt. En hel kväll full med sexuella trakasserier.

Bilder kommer.

Idag har jag vart på landet och tagir farväl av sommaren. Jag köpte med mig Mac Dånalds-mat och låg på en filt och hade det helt fantastiskt.

image988

Sen har jag vart i Mantorp och delat ut de sjuttio handskrivna breven jag har författat till alla barn som går på gymnastiken. Jag måste vara den bästa fröken man kan ha, som är så snäll att jag åker Mantorp runt i två-tre timmar för att alla ska få sina brev (ja, jag fiskar efter en komplimang). Det var ett barn som sa att han bara hade velat att sommaren skulle va slut så gymnastiken skulle börja igen.

Sen har jag och pappa vart hos farmor och packat ihop hennes gungstol (alla farmorar måste ha en gungstol!). Vi behövde bara lasta in den i bilen dock, för farmors vän Vallis, 93, hade redan skruvat isär den.

Nu ska jag se om jag kan få igång kameran.

Pöss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback