Sexsymbol??? (Ninni)

I aftonbladet idag kan man läsa om Vladimir Putin, 54, som har fått ny status som sexsymbol. Syftet med bilderna är än så länge okänt. Vill han skrämma amerikaner eller flörta med gayfolket? Det är frågorna som diskuteras. Min fråga är snarare var man finner sexigheten i bilden?

174189-1010
aftonbladet.se

Jag kan inte se det. Däremot tycker jag mig ana en tydlig STH och det är ju aldrig särskilt attraktivt. Byxor har man för att dölja sina genitalier. Ska man ha brallorna i brösthöjd kan man lika gärna ta på sig en tubtopp.

Kommentarer
Postat av: M

Haha. Urk!

2007-08-28 @ 06:40:33
Postat av: Hanna

Hmmmm Vad är en STH? Och hur gör man för att ana en tydlig sådan. Bloggterm?

2007-08-28 @ 08:51:41
Postat av: pelle

Snopp till höger. (Vuxna brukar skriva PTH)
Ett bra tips för att dölja genitalierna är annars en löst sittande overall i plysch.
Ninni, hade du föredragit en bild på Putin i tubtopp och bar underkropp?

2007-08-28 @ 11:31:55
Postat av: Ninni

Hanna: Pelles förklaring är helt korrekt. Du finner detta fenomen mitt i bilden.
Pelle: Haha.. Det hade varit intressant.. eller inte.
Ja, det där med plyschoverall vet väl du bäst? Kan se Putin i en på nästa toppmöte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback