Prat, prat, prat. (Ninni)

Idag har jag pratat i telefon mellan klockan 9.30 och 14. Ja, inte med samma person alltså. Känns nästan lite i käkmusklerna... Följaktligen har jag inte hunnit med ens hälften av vad jag skulle.

Jag har inte:
-Städat vardagsrummet
-Köpt en födelsedagspresent
-Tvättat
-Städat badrumsskåpet
-Tvättat bort fågelbajs från markisen
-Gjort hårinpackning
-Åkt ner till jobbet en vända
-Planterat om några blommor

Nu väntar jag på att Hanna-panna ska komma hit. Vi ska bland annat åka på auktion med Cici och Malin. Jag gillar sånt.

Glömde dessvärre kameran hos Bloms igår, så bloggning om kräftskivan kommer senare. Det var för övrigt väldigt intressant, amerikaner som snapsade och åt kräftor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback