Philomena is my name (Anna)

Hej!
Idag har jag jobbat. Det har varit kul.
Sen åkte jag hem och gjorde matlådor (eftersom jag är pank). Timon gick på den varma plattan och sprang som en tok runt lägenheten på bakbenen. Hon fick nog jätteont. Jag fick fast henne och tryckte isklampe på de brända framtassarna på henne. Hon verkar bra nu.
Efter det var det Morden i Midsomer. Jag åkte till Jesper och tittade med honom, David och Arvid (hans två vänner) (ja, han har väl fler vänner, men två vänner till honom iallafall). Det var ett pinsamt avsnitt om digitala kameror som överföll världen (typ). Jag fick förövrigt fickparkera och jädrans vad bra det blev. Jag brukar va rätt dålig annars.

image949
Arvid, David och Jesper, eller de tre håren som de kan kallas.

Nu ska jag sova. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback