Musikalisk? Jag? (Ninni)

För övrigt har jag gett mig själv en läxa över helgen. Jag ska lära mig att spela kastanjetter (eller vad det nu heter). Måste försöka få till nån slags galoppljud. Inte helt lätt kan jag tala om. Vi håller på att sätta ihop mattedanser på jobbet.

Stämningen här hemma börjar påminna om när jag spelade fiol i mellanstadiet. Mamma och pappa tyckte väl att det var trevligt att jag intresserade mig för något musikaliskt, men de åkte gärna bort då jag skulle öva. Jag minns deras låtsasimponerade leenden då jag briljerade med klassiska favoriter som Lille Katt och Happy Birthday. 

image1027

Kommentarer
Postat av: Pelle

OK, Ninni.
Jag vet att vi inte känner varandra särskilt bra egentligen, jag har ju aldrig bott i Mantorp osv. Det här är väl kanske för mycket begärt, men finns det nån chans att man kan få se dig framföra ovan nämnda mattedans? Med eller utan kastanjetter?

2007-09-02 @ 18:34:32
Postat av: Ninni

Jajamänsan! Kommer framföra den på stora torget fredagar kl 17. Med kastanjetter och allt! Vill ni boka in särskilda visningar, exempelvis till kick offs eller andra jobbrelaterade tillställningar går det bra att boka mig genom min manager Yann Baise.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback