Mulen skitdag (Anna)

Idag såg jag fram emot att sola och bada hela dagen. Jag gick upp och åt frukost där vid halv nio oxh det var så fint ute. Sen satte jag mig vid datorn. Sen när jag skulle åka iväg vid halv elva så var det helt jäkla tjockt med mulna moln på himlen. Jag vill bara gråta. Men jag trotsade vädergudarna lite och åkte ut till landet ändå. Jag och kusin Hanna, som också gillar att bada, tog oss några dopp ändå.

image895
(Hanna glömde sina badkläder, men vad gör det?)

image896
Vi hade det så roligt så.

image897
Malin lockades inte av det sjuttongradiga vattnet utan satt på bryggan i sin (fula) hatt.

Attans, att det inte blev nån sol idag. Jag som hade längtat. Ser jag nån metrolog ska jag skjuta den!

Kommentarer
Postat av: frida

ja, va fan! jag skulle ju lapa sol hela jävla dagen, istället har jag städat! jag är grymt besviken.

Postat av: Madeleine

Här är också mulen skitdag :(

2007-08-05 @ 17:31:10
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Anna

Jäkla svenska sommar... Typ tre fina dagar eller nåt.

2007-08-06 @ 22:08:16
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback