Måndag 6 aug (Anna)

Hej!
Idag har jobbat med Arfvid och Mäts. Jag gick en liten sväng med Cici och provlåg en fåtölj. Jag åt god matlåda i form av pasta och sås. Helena var inne och handlade lite. På jobbet var det inga kunder och inga leveranser. Värsta lugna dagen. Det blir så när det är fint väder.
Jag har upptäckt ett tiotal nya myggbett, de jobbigaste är ett på foten och ett på stjärten. Hur kom myggan åt att bita där? Vad hände egentligen i lördags?
Imorn ska jag vara ledig och umgås med min mamma. Vi ska bada och sola och äta mat hela dagen. Jag längtar så.
Annars har det inte hänt så mycket jag vill skriva om på bloggen idag. Jag är lite tråkig. Ibland är till och med jag det.


Får man ta med sig hunden på flyget?
Tyvärr, det är tax free.


Den här veckan händer det rätt mycket ändå faktiskt. Jag har inte en ledig sekund (förutom ikväll). Det blir galej värre.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

du får du ju en riktigt toppen dag med massor me sol....jag hoppas jag får se en skymt av solen nästa vecka.....är iaf glad för din skull...själv ska ja på kalas ikväll, lilla Gabbe fyller 11 år, gud va fort de går, 4 år till 15......

2007-08-07 @ 08:48:59
Postat av: Anna

Haha, ja han kan ju inte bli elva... Han är väl sex år eller nåt va?
Du brukar väl ha tur med vädret så det blir säkert fint nästa vecka ska du se!
Jag ska ringa och fråga dej en sak förresten. Jag gör det ikväll. Vi hörs då!
Kram

Postat av: Alexandra

ring telefon ring

2007-08-07 @ 12:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback