Lugn dag / kylskåpsdekoration (Anna)

Hej!
Idag har varit en vanlig dag. Jag och Arvid jobbade. Det kom 100 kg skor. Vi hämtade mat från Thai Coconut (det gör vi ofta). Sen kom Pelle också. Jag tackade honom för den roliga kameran som sprutade vatten som jag använde på Helena och Cici i lördags. Tro att de såg fåniga ut där de hade posat upp sej för min kamera och istället fick vatten i huvudet. Sånt är roligt.

På kvällen gjorde jag inte så mycket. Hade en allmänt skön kväll bara. Tittade ju självklart på CSI, nya avsnitt och allt. Det gillar jag bra.

På mammas och pappas kylskåp kan man hitta följande intressanta tidningsutklipp:

image946

Man kan också hitta ett recept på dressing.

Det finns också två fina kort i ramar:

image947
Ninni, sex år.

image948
Anna, tolv år.

Nu ska det sovas.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det där är faktiskt pinsamt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback