Kräftskiva (Anna)

Igårkväll var jag på kräftskiva. Det var jätteroligt. Vi var 11 stycken kräftätare. Förutom jag var det Cici (gammal vän), Erik, Anders, Stefan, Sivan (alla de från gymnastiken), Håkan (vän till Erik), Frippe (vän till Stefan + värd) och tre till som hette Oskar, Per och Jasmine. De var nog trevliga men jag pratade mest med de andra. Vi var i nåt studenthak. Jag har aldrig vart i nåt studentboende förr, men det var ju jättefint där. Nästan så jag skulle kunna kalla det fräscht. Själv drack jag två folköl och två och en halv snaps.
När vi (läs: Cici & Anna) cyklade hem så träffade vi tre vilsna tyskar och lotsdade dem in till staden och kommer därför ha god karma hela dagen. Vi är vänliga när vi vill.

Min kväll i bilder:

image915
Värden Frippe (han var ju med när jag var och öla på stan en gång) och Andreas, eller Sivan som han kallas, i bakgrunden.

image916
Erik, den lilla munsbiten.

image917
Stefan/Steffen

image918
Jag hade äran att sitta bredvid Anders.

image919
Cici och jag var riktigt heta.

image920
Sen spårade det ur.

image921
Erik skulle slicka sig på knät.

image922
En glad trio ute på balkongen.

image923
Det här är Håkan. Anna trodde att Håkan hette Öken. För Håkan pratar skånska. Anna förstår inte skånska. Anna kallar skåningarna för dem och resten av Sverige för vi.

image924
Snyggos.

Nu orkar jag inte lägga in mer bilder. Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback